Thomas Ensgard

Thomas started his career in communications as a journalist for a sports magazine in 1983. Early on, still working as a journalist, he got involved in several brand start-ups in the sporting goods industry doing freelance copywriting. Inspired by the success of the campaigns he participated in, he left the publishing industry and moved on to start his own marketing and advertising agency in 1988. After nearly 25 years as a Copywriter, Creative Director and CEO of four ad-agency organizations, specializing on service marketing, Thomas decided to dedicate his working hours to biography writing and branding consultancy. His main areas of expertise include “Brand personality”, “Brand Behaviour” and “Brand Figuration/Expression”. Thomas works out of Stockholm, is bilingual in Swedish and English and has a good understanding of the German language.

B5 repräsentiert eine Allianz netzwerkerfahrener Brand Masterminds in Europa unter der Führung von Gerri Brandstetter. Die B5 Kern-Kompetenz erstreckt sich über den gesamten Bereich der Marken-Entwicklung, Marken-Führung und Marken-Kommunikation. Wir helfen Unternehmen und ihren Marken sich weiter zu entwickeln. Dies führt in der Regel dazu bestehende Marken-Werte zu steigern. Wir begleiten unsere Kunden mit Engagement, Kreativität und dem „Gewusst wie“, um strategische Lösungen wie z.B. ein Expansionsvorhaben oder eine Markt- oder Produkt-Einführung erfolgreich zu gestalten. Kennzeichnend für unsere Arbeit, die auf großer Erfahrung beruht, ist das schnelle Verstehen der oft sehr komplexen und weitreichenden Aufgabenstellungen. Unser Leistungsspektrum reicht von der ersten Idee bis zur kompletten Umsetzung aller Marken-Präsenz- und Kommunikationsbelange.

 
  Titel     Design und Umsetzung der Website - bcom Advertising GmbH
Benutzerspezifische Werkzeuge